misssca

misssca

vrijdag 20 maart 2015

VERJAARDAG? | MISSCA

Hoi allemaal! Ik was vorige week dinsdag jarig, maar aangezien ik het zo druk had met mijn toetsweek, heb ik geen tijd gehad om iets te posten of te filmen. Ik heb mijn verjaardag ook nog niet gevierd. Maar als ik het ga vieren, dan is het met familie en een 'samenzijn' met een klein groepje vrienden. All you need is family, friends and food. The 3 Fs.

10 maart 2015
Ik was jarig in mijn toetsweek dus ik had niet echt tijd om aan mijn verjaardag te denken. Ik zat elke dag aan mijn school. Examenjaar he. Gelukkig had ik op mijn verjaardag alleen een Duits mondeling van 10 minuten in de middag (die niet erg goed ging, maar ik heb wel een 5,5 haha!) dus ging ik in de ochtend naar mijn oma, even koffie leuten. Ik kreeg een soort uil met daarop geschreven 'Pretty oehoe' & geld. Ze zei erbij 'Het is geen terror oehoe maar een pritti oehoe.' Cheesy and cute. Rond twaalven kwam Demi langs met een roos, zelfgebakken brownie, broodjes en koekjes. Dat was echt superlief. In de avond kwam Kenny met een mega grote kaart. You gotta love Chaptown

Je hoeft mij echt niet iets duurs te geven om me blij te maken, ik hou van simpele, kleine dingen.

FYI - Een Oehoe is een uil en het viel wekenlang mensen aan in Purmerend.




Thanks Demi ♥
Kijk hoe groot!
CHAPTOWN ♥ 
Belated birthday dinner with my mother






Geen opmerkingen:

Een reactie posten